welkom

Welkom
Leuk dat je deze blog bezoekt.                     
Mijn naam is Gerda. Ik ben 69 jaar.

Mijn broer Jan kwam vorig jaar (2017) met de vraag of mijn man Hans en ik het leuk zouden vinden om een camperreis door Amerika te maken met hem.
Hij wil dit al een aantal jaren .
Zijn vrouw kan niet mee. Jan wil dit al jaren doen. Hij is nu met pensioen, dus in de gelegenheid.
Tot nu toe heeft hij nog geen mensen uitgenodigd om mee te gaan.
Wij waren helemaal niet op Amerika georienteerd en hadden ook geen plannen om een camperreis te gaan doen.
Maar we wilden er wel over nadenken.
Zo gezegd zo gedaan en na enige tijd hebben we besloten om het te gaan doen.

De organisatie Travelhome - een dochter van de ANWB - biedt zgn. wegbrengcampers aan.
Dit zijn - zoals het woord zeg - campers die van de fabriek in Amerika gebracht worden naar de stad waar ze verhuurd worden.
In dit geval is dat van Chicago naar Los Angeles. Het kan o.a. in de maand april.
Omdat je de camper voor de firma wegbrengt is het goedkoper dan een camper huren.
Bij de prijs inbegrepen is een overnachting na aankomst en een voor de terugreis.

We hebben ons ingeschreven. In oktober hebben een voorlichtingsdag gehad in Geldrop.
Daar werd ons van alles verteld over o.a. de campings en de natuurparken.
Je kon ook vragen stellen aan ervaren camper reizigers.
Het was een informatieve dag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 april